K članku me je napeljala tipična reakcija v primeru novih investicij doma za ostarele v novi sestrski klic, ki dolgoročno predstavlja izboljšanje poslovanja. Da ne omenjam povečanja varnosti in optimiziranje stroškov poslovnega subjekta. Da o zadovoljstvu zaposlenih in oskrbovancev sploh ne govorim. Mesto dogodka je eden izmed domov za ostarele v naši prelepi deželi. Direktor bi imel nov komunikacijski sistem samo v primeru če bi ta predstavljal manj mesečnih najemnih stroškov in bil seveda za manjši denar funkcijsko bolje opremljen. Hja, je malo problem če imaš v najemu preko 10 let star sistem, ki ga v grobem lahko enačiš z jogurtovim kozarčkom na laks.

Za vse dobronamerne strokovne nasvete v smeri sodobnega DECT hospitality sistema, ki je v takih domovih po tujini že standard je vodstveni kader ostajal več ali manj gluh. Na tem mestu povejmo, da večina poslovnih subjektov tega tipa v Sloveniji ne posluje ravno visoko nad vodno gladino-kakšno presenečenje boste rekli. Seveda bi bil kraj dogodka namesto doma za ostarele lahko tudi bolnišnica ali hotel.

sestrski klic,DECT slušalke, pagerji, WiFi tablice
Sestrski klic-različne oblike

V drugem, ekonomsko bolj uspešnem domu za tretje življenjsko obdobje so bili DECT hospitality sistemu bolj naklonjeni. Po treh letih uporabe so ugotovili, da so z uporabo sistema in optimizacijo dela zaposlenih na leto prihranili stroške za tri povprečne plače zaposlenih, kar pomeni da se je sam sistem odplačal v dveh letih. Samo sledenje kvalitete dela in časovni odzivi osebja se beležijo v posebnih datotekah v katerih lahko vedno preverimo delovanje osebja ob morebitnih incidentih.

Sestrski klic v praksi


Delovanje tipičnega hospitality sistema v taki ustanovi:
Oskrbovanec v postelji sproži klic sestri z gumbom ali potezno vrvico. Sestra dobi na svoji DECT slušalki alarm in napis katera soba kliče. Ko pride v sobo oskrbovanca pritisne posebno aktivno stikalo. Poskrbi za oskrbovanca ali bolnika in ob odhodu iz sobe zopet pritisne aktivno stikalo. Vsi dogodki od poziva, klica in pritiskov aktivnega stikala se zabeležijo v datoteki z dejanskimi časi dejanj. Seveda so vsa stanja alarmov lepo vidna tudi po indikacijskih lučkah na vhodu vsake sobe.

Tako lahko vedno preverimo same odzive in njihove odzivne čase. Sestram se ni potrebno vedno znova vračati na nadzorno mesto kjer se čitajo alarmi. Alarme dobi vedno na svojo slušalko s katero je vedno v povezavi z vsemi ostalimi sodelavci v domu. Opravljene poti, ki jih osebje opravi v teku delovnega dne se tako dokazano zmanjšajo za med 20 do 30%, kar preprosto pomeni, da se njihova učinkovitost ob zmanjšani utrujenosti in časovni obremenjenosti bistveno poveča. Zadeva je lahko še toliko bolj zanimiva ob nočnih dežurstvih, ko je praviloma po navadi zaposlenim prepovedana uporaba dvigal.
Samo zgodbo bi lahko nadaljevali tudi z drugo hospitality funkcionalnostjo tel. sistemov pa bomo to pustili za kakšno drugo zgodbo.
Za konec bomo rekli, da so kraji in osebe plod moje domišljije in da se taki stvari v naši stroškovno optimizirani državi preprosto ne morejo dogajati.

Nekatere produkte si lahko ogledate tudi v naši Teletrgovini.