Poslovna telefonija v letu 2020 bo z eno preprosto besedo še bolj povezovalna in prijazna do uporabnika. Do tistih ki kličejo in do tistih, ki so klicani. Proces integracije različnih komunikacijskih kanalov se tudi letos ne bo ustavil. Mobilna delovna mesta na pametnih ali IP telefonih bodo še bolj povezana z matičnim telefonskim sistemom, oddaljene delovne enote bodo praktično enakovredne matičnim enotam, vsaj kar se telefonije tiče. Še izboljšani inteligentni klicni režimi bodo poskrbeli, da bodo stranke kar najhitreje dobile pravega sogovornika v podjetju.
Pri režimih zunanjih klicev se uveljavljajo različni scenariji posredovanja klicev. Vse več se uporabljajo integrirani avtomatski posredovalci in vgrajeni telefonski predali ter nadaljnja povezava z uporabnikovo E pošto. Tako noben klic ni izgubljen in kar je najpomembnejše, noben klic ne ostane neodgovorjen.
Z različnimi metodami mehkih preusmeritev in stanj prisotnosti zaposlenih vsak klic pride do želenega zaposlenega pa če ta sedi za mizo ali pa čaka na let na letališču. Aplikacija na pametnem telefonu omogoča popolno koriščenje vseh funkcij telefonskega sistema v podjetju. Komuniciranje je hitro in intuitivno. Kvaliteta zvoka je nadpovprečna tudi pri nizkih hitrostih podatkovnega prenosa na pametnem telefonu. Delo od doma postane tako še bolj podobno delu za pisalno mizo v podjetju.
Poslovna telefonija postaja še bolj prilagodljiva v smislu trenutnih potreb v podjetju. Brez težav se lahko prilagodi povečanju števila zaposlenih ali povečanju mobilnih delovnih mest. Zlahka lahko povečamo število IP, analognih, konferenčnih ali brezvrvičnih telefonskih aparatov. Integracija IP DECT sistema, ki omogoča pokrivanje večjih površin s telefonskim signalom je hitra in učinkovita. Imamo podjetja, kjer imajo zaposleni po 3 ločene telefone. Mobilnega, namiznega in še DECT brezžičnega. Imamo pa tudi podjetja, kjer imajo zaposleni samo aplikacijo na svojem računalniku in naglavni set na glavi. Spet tretji uporabljajo samo pametni telefon na katerem imajo poslovno telefonsko aplikacijo. Kombinacij uporabe je nešteto kot je tudi nešteto scenarijev dohodnih klicev in odzivov nanje.
Vse je odvisno od želj uporabnikov, načina dela in vrste delovnih procesov v podjetju.
Sploh bi izpostavil prilagoditev in integracijo poslovne telefonije v delovne procese podjetij. Če je to opravljeno kot je treba se to pozna na storilnosti in zadovoljstvu zaposlenih in strank, kar je navsezadnje tudi cilj dobre poslovne komunikacije.
Več o poslovni telefoniji. Še več pa tukaj.