Linkus aplikacija je klicna aplikacija, ki so se v zadnjem času izredno razvile in postajajo nepogrešljivo komunikacijsko orodje. S klicno aplikacijo imajo zaposleni v svoji dlani vso funkcionalnost udobnega poslovnega telefona, vključno z celotnim naborom poenotenih komunikacij UC. Poglejmo tipičen delovni dan odzivnega prodajalca in spoznajmo, kako uporablja Linkus Unified Communications za premostitev mej v napravah, lokacijah in programski opremi. 

70% delovnih ljudi na svetu dela od doma vsaj enkrat tedensko.” – IWG

Spoznajte Daniela, zelo zaposlenega vodjo prodaje, ki dela v globalnem podjetju, ki ima svoje podružnice v ZDA, Evropi in Južni Afriki. Daniel je tipičen odziven zaposleni, ki delo opravlja v pisarni, doma in na poti kjer komunicira preko svojega pametnega telefona in namizja. Linkus je z Danielom preko celega dneva.

9:30 Konferenčni klic preko pametnega telefona

Ob 9:00 Daniel prispe v svojo pisarno v podjetju, kjer se pripravi na prihajajoči sestanek. Da se izogne vsem motnjam med sestankom uporabi Linkus, kjer svoj status spremeni v “ne moti”. S tem preusmeri vse svoje klice na glasovno pošto. Linkus omogoča različne statuse uporabnika: “ne moti”,”med klicem”,”na odmoru”,”na poti”,”nepovezan”.

Pol ure kasneje se Daniel pridruži konferenčnemu klicu s pomočjo svojega Linkusa na pametnem telefonu. Linkus podpira do 9 udeležencev na posameznem konferenčnem klicu. Prodajna skupina je v različnih časovnih pasovih in zaposleni se že navajeni na Linkus virtualne konferenčne sobe. Velikokrat uporabljajo tudi skupinske klepete za deljenje datotek med sestanki.

12:10 Nikoli ne zgreši pomembnega klica

Daniel čaka na klic perspektivne stranke s katero načrtuje veliko povečanje prometa. Za zagotovitev svoje dosegljivosti tudi med kosilom s pomočjo linkusa preusmeri vse klice na svoj pametni telefon. Z Linkusom so vse Danielove naprave (namizni telefon, Androidni ali iOS pametni telefon, Windows ali Mac namizje) preprosto interni priključki poslovnega telefonskega sistema v podjetju. Torej vsi lahko delujejo na eno telefonsko številko s stalnim dostopom do vseh klicnih list in poslovnih kontaktov ter imenikov. Daniel prav tako lahko klice preusmerja, prevezuje, da na čakanje ali snema pogovore. Linkus prestavi pisarno tja, kjer jo prav ta trenutek potrebujemo.

14:00 Klic stranke s tehničnim problemom

Daniel se oglasi na klic na svojem namiznem telefonu v pisarni. Na liniji je njegova stranka s tehničnim problemom katerega želi rešiti takoj. Težava je precej kompleksna in Daniel potrebuje pomoč pri rešitvi. Takoj pregleda listo kontaktov v namizni Linkus aplikaciji. Status prisotnosti mu pove, da je njegov kolega iz tehnične podpore George trenutno dosegljiv. Takoj ga kontaktira preko klepeta s kratkim opisom problema. Takoj za tem preveže klic stranke na Georga. Čas od klica do rešitve je bil optimalno izkoriščen s pomočjo različnih komunikacijskih kanalov.

15: 30 Zagotavljanje osebne podpore in posredovanje klicev brez prekinitev

Kot prodajnik, Daniel dnevno uporablja CRM platformo podjetja za spremljanje poslovnih procesov njegovih strank. Linkus aplikacijo lahko povežemo z razširjenimi CRM rešitvami različnih proizvajalcev (Salesforce, Microsoft Dynamics, Outlook contacts, Google contacts…). Prihajajoči klic zvoni na namizni Linkus aplikaciji, hkrati pa odpre pop-up okno CRM platforme s podatki klicoče stranke. Daniel si nadene naglavni set in sprejme klic. Klic se takoj zabeleži tudi v log datoteko CRM platforme. S podatki iz obeh virov Daniel hitro prepozna kupčeve potrebe in pripravi hitro rešitev in pravi odgovor po kučevih potrebah.

Telefonski pogovor se je lepo razvil, ker pa ima Daniel že določen termin za prihajajoči sestanek klic preprosto preveže na svoj mobilni aparat in med potjo nadaljuje pogovor preko le tega.

16:00 Obisk podjetja stranke

Linkus s sporočili drži svoje uporabnike vedno na tekočem. Po zapustitvi pisarne se Daniel odpelje do stranke na rutinski obisk. Po obisku gre na kavo v Starbucks in si vzame par minut časa, da preleti pomembna sporočila. Linkus aplikacija prikaže zgrešene klice, zgodovino klicev, glasovna sporočila in posnetke pogovorov. Vse to je seveda opremljeno s podatki klicočega in časom dogodka. Vsi podatki so sistemsko urejeni in podani tako, da jih Daniel hitro prebere in nanje učinkovito reagira. Poenoteno sporočanje združuje več kanalov v eno samo točko kar zaposlenim omogoča hitrejše in učinkovitejše komuniciranje in odzivanje.

To je bil eden tipičnih dni z Linkus-om. v spodnjem videu si lahko ogledate Linkus v akciji.

Poenotene komunikacije so hitro rastoč način poslovne komunikacije v svetovnem merilu. Z najsodobnejšimi IP telefonskimi sistemi Yeastar S-Series VoIP PBX  integrirana Linkus aplikacija prinaša najsodobnejšo izkušnjo poenotenih komunikacij.

Opremite svoje zaposlene z učinkovitim orodjem, ki jim bo omogočalo večjo storilnost v krajšem času z manj napora in skrbi. Če imate delavce, ki so veliko na terenu med strankami kot Daniel jim dajte možnost za izboljšanje komunikacije s strankami in podjetjem.

Če že imate sistem Yeastar serije S si lahko Linkus aplikacijo naložite tukaj:

Download Linkus