Združite vaše komunikacije in omogočite večjo učinkovitost vašega podjetja. Odprite si možnosti za nov način poslovanja. Komunikacije so ključnega pomena. Poenostavimo jih. Do 150 internih priključkov OpenScape Office MX je rešitev za poenotene komunikacije, temelječa na najnovejših tehnologijah za prenos govora preko interneta. Posebej je namenjena, tako po zasnovi kot tudi ceni, za majhna in srednje velika podjetja in se zaradi uporabe avtentičnih odprtih standardov zlahka integrira v vaše obstoječe IT okolje. Ni potrebe po zamenjavi celotne opreme; OpenScape Office MX rešitev je preprosta za namestitev, uporabo, upravljanje in vzdrževanje. Omogoča vam tudi, da število uporabnikov brez težav povečate z 20 na 150 in je tako ustrezno pripravljena za rast podjetja, ki je posledica vaše povečane produktivnosti in profitabilnosti.
Kaj pridobite z OpenScape Office MX?
OpenScape Office MX se preprosto in učinkovito vklopi v vašo obstoječo IT infrastrukturo in deluje z vsakodnevnimi aplikacijami. Tako postanejo vaši komunikacijski procesi bolj inteligentni in intuitivni, končni rezultat pa so:
- učinkovitejši, zadovoljnejši in produktivnejši kader,
- večja mobilnost uslužbencev,
- izboljšan potek dela, ki omogoči izkoriščanje poslovnih priložnosti,
- izboljšana komunikacija s strankami in krajši odzivni časi,
- ni zaostankov in ozkih grl,
- ni zamujenih klicev ali fax sporočil, ni nepotrebnih preverjanj in prevezovanj.
- Vse to pomeni manj stresno delovno okolje in zadovoljnejši kader, ki lahko opravi več dela znotraj zahtevanih rokov in vam omogoči konkurenčno prednost.
Glavne funkcije
Podpira številne funkcije, za katere vemo, da jih potrebujete. UNIFY OpenOffice rešitev je bila načrtovana posebej za potrebe majhnih in srednje velikih podjetij ter ponuja preprosto in cenovno učinkovito vodenje različnih tipov komunikacij.
Dostopnost
Vsi uporabniki lahko nastavijo svoje stanje dostopnosti in tako oznanijo, ali so na sestanku, sredi klica, kdaj bodo dosegljivi in kako jih lahko kontaktirate. Če se nahajate izven pisarne, lahko svoj status spremenite kar preko telefona.
Dodatek (plug-in) za Microsoft Outlook™
Zaradi preproste integracije OpenScape Office MX z aplikacijo Microsoft Outlook™ lahko vsi uporabniki dostopajo do vseh svojih komunikacij preko enega zaslona.
Vsa e-mail sporočila, govorno pošto, fax in neposredna sporočila lahko vodite, si jih ogledate ali na njih odgovorite s pomočjo vsem znane aplikacije Microsoft Outlook. Obenem se vaše stanje dostopnosti in pozdravno sporočilo dinamično spreminjata glede na dogodke, zabeležene v Outlook™ koledarju, kar omogoča, da so kličoči vedno obveščeni o vaši dostopnosti. Ni potrebe po neprestanem skakanju med okni oziroma od sistema do sistema, zato ni čudno, da se produktivnost izboljša in je ozračje v pisarni bolj sproščeno.
Sistem z bogatim naborom funkcij, ki naredijo delo prijetnejše
OpenScape Office MX je celovita rešitev, ki podpira številne uporabne funkcije. Le pomislite, kako prav bi vam prišle sledeče prednosti:
- vsi stiki so shranjeni v enem samem imeniku, tako da vam ni potrebno iskati številk na različnih mestih;
- do svojih stikov dostopajte in jih urejajte s pomočjo priročnih seznamov;
- preusmerite vsa sporočila z namiznih in mobilnih telefonov v EN nabiralnik govorne pošte;
- sprejemajte in odgovarjajte na fax sporočila s pomočjo fax nabiralnika – kot bi delali z elektronsko pošto;
- uporabljajte osebni dnevnik klicev, ki vam jasno ponazori, koga ste klicali in kdo je klical vas;
- s pomočjo inteligentnega vodenja klicev posredujte vse svoje klice na ENO številko;
- prejmite takojšnje obvestilo, kadar se ne nahajate v pisarni in prispe pomembno sporočilo ali fax;
- s pomočjo osebnega posredovalnega mesta omogočite kličočim, da stopijo v stik z vami ali katero drugo osebo;
- s pomočjo posredovalnega mesta (Attendant Console) lahko preverite dostopnost vseh uporabnikov in posredujte dohodne klice dosegljivim sodelavcem;
- za neposredno klicanje izbrane osebe kličite telefonsko številko iz poljubne namizne aplikacije;
- s snemanjem klicev se izognite nesporazumom v komunikaciji s strankami;
- pošljite takojšnje obvestilo zasedenemu uporabniku in mu oznanite, da ima čakajoči klic, oziroma da potrebujete njegovo pozornost iz drugega vzroka;
- izkoristite dogovorjene klicne tarife in klicne pakete z različnimi mobilnimi zmožnostmi.
Za kakršenkoli prodajni ali tehnični nasvet kontaktirajte Andreja:
Tel: 01 5466500 ali 041 33 80 40
Email: andrej.jamnik@el-jamnik.si