Tehnologija se razvija z vedno večjo hitrostjo in pogosto se dogaja, da uporabniki nebogljeno capljajo za razvojem ter tako izpuščajo možnosti dodatnega potenciala, ki ga tehnologija ponuja podjetjem. To velja še posebej za telekomunikacije, saj se to področje v zadnjem času dela kar preskoke pri razvoju. IP telefonski sistem predstavlja področje, kjer se res dogaja.

Yeastar IP telefonski sistem serije S leta 2019
Yeastar IP telefonski sistem

Na kaj moramo biti pozorni, ko razmišljamo o interni in zunanji komunikaciji v našem podjetju. Ali naš sistem res podpira zaposlene pri svojem delu. Jim služi kot orodje in jih dopolnjuje ter razvija ali jih upočasnjuje in jim ne omogoča razvoja v pravo smer.

Telekomunikacije so orodje. In to zelo učinkovito orodje. Pravo orodje s pravim načinom dela v pravih rokah pa pomeni zmagovalno kombinacijo. Vendar orodje ni dovolj. Zaposleni ga morajo obvladati, torej imeti morajo znanje kako z njim delati, da ga lahko izkoristijo do konca. Mora pa biti tudi orodje nastavljeno in prilagojeno potrebam in načinu dela v podjetju. Se pa zgodi, da je kakšen delovni proces v podjetju prilagoditi tudi telekomunikacijskemu orodju in ga s tem posodobiti-razviti.

UNIFY IP telefonski sistemi, prejšnji SIEMENS
UNIFY IP telefonski sistemi

IP telefonski sistem je komunikacijska hrbtenica vsakega sodobnega podjetja-malega ali pa multinacionalke. Biti mora zanesljiv, preprost za uporabo, prilagodljiv, učinkovit, hiter, intuitiven in še bi lahko našteval.

IP telefonski sistem-sestava

Sestava samega IP telefonskega sistema je kompleksna in mnogovrstna. Na sistem so priklopljeni razni namizni IP telefoni pa brezvrvični analogni ali IP telefoni, IP DECT sistemi za pokrivanje večjih površin. IP ali analogni domofoni na vhodih v različne dele podjetja, razni klienti na namiznih ali prenosnih računalnikih, klienti na pametnih telefonih. Snemalni sistemi, klicni centri, nagovori in avtomatski posredovalci in še bi lahko našteval. Telefonski sistem je povezan z drugo programsko opremo v podjetju s katero si izmjenjuje podatke in tako prispeva k lažjemu delu uporabnikov.

Kljub temu, da je sestava kompleksna mora biti pa uporaba preprosta in intuitivna. Sistem mora biti prilagojen na vseh nivojih, od vsakega posameznika posebej pa do nivoja celostne politike podjetja. Govorim o načinu posredovanja klicev, snemanju klicev, predstavitvenih številkah, načina nagovora… Sodobni sistemi omogočajo celo vrsto funkcij, ki jih je potrebno ustrezno nastaviti in programirati, da zadeva deluje kot podpora pri delu zaposlenih.

Posamezne terminale si lahko ogledate tudi v trgovini Teleshop.